30 Mart 2012 Cuma

Onlineeczanem İlk Alışverişim..

Arkadaşlarımdan ve tabiki sevgili blogger'lardan duyduğum onlineeczanem.com dan bende alışveriş yaptım. Çarşamba akşam üstü verdiğim sipariş perşembe öğleden önce geldi. Hızlı olduklarını blogger'lardan duymuştum ama bu kadarını tahmin etmemiştim doğrusu.  
Gelelim aldıklarıma :

-Vichy Capital Soleil Spf 50+ Creme Face
Bu yaz yüzüm için koruma faktörlü bir nemlendirici kullanmaya karar vermiştim. (Geç kalınmış bir karar :P )
Onlineeczanemde bu temizleyici + nemlendirici seti görünce hesaplı ve mantıklı geldi aldım. 
-Sally Hansen Vitamin E Moisturizing Nail & Cuticle Oil
Tırnak etlerimde kuruluk ve çatlama oluştu, artık ya ojelerden yada oje çıkarıcılardan bilemiyorum. Bu tırnak eti rahatlatıcı ürünü denemek istedim. Sonuçlarını yine sizlede paylaşırım.
-Listerine Gargara (Cool Citrus) Portakal Aromalı 250 ml
Listerine gargarayı zaten kullanıyorum fakat nanelisi gerçekten ağzımı fena yakıyor, sitede portakallısını görünce hazır evdeki bitmek üzere iken deneyeyim dedim.
Sally Hansen Complete SALON Manicure Oje 2011 Menekşe Rengi
Bikaç post önce ne kadar çok ojem vaaar evlere sığmıyo diye ağlanan bendeniz bunuda almış bulundu :)

Küçük poşetlerde de tester göndermişler ama tester konusunda gönlümü fethedemediler. Nedense böyle poşet içindekileri kullanmayı sevmiyorum..Neyse bi başka sefere bunuda başarırlar heralde :))

Kalın sağlıcakla mutlu mutlu haftasonları..



1 yorum:

  1. ilginiz için tesekkur ederiz,tester konusu bizim için gercekten cok emek sarf ettiğimiz bir konu %85 i size gonderdiğimiz sekilde posetler ıcınde gelmektedır son zamanlarda 1-2 firma kucuk tüplerde tarafımıza göndermekteler..

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...