27 Nisan 2012 Cuma

MİM....

KADINLARA SUNULMUŞ TEK GELECEK EVLİLİK MİDİR ?
 EVLİLİK BİR MECBURİYETMİDİR ? (MİM)

Sevgili blogger arkadaşım Biricit beni mimlemiş, bu benim ilk mimim, hadi bakalım :)

Ben evli değilim ama öyle evliliğe karşı falanda değilim. Ben mecburiyetlere karşıyım, birşeyi mecbur olduğum için yapmak çocukluğumdan beri sinir eder beni. Genç kızlığımda annem kalk bi çay koy dese sinir olurdum mesela :) içimden geldiği için yapmayı severdim halada öyleyim. Annem ananem istediği için yada akrabalar durmadan her düğünde bayramda kolumu sıkarak sordukları için yada komşular perdenin arkasından bakıp vah vah buda evlenemedi işte dediği için evlenmeye karşıyım arkadaş :) Sırf insanlar mutlu olsun diye ben mutsuz bir evliliğe adım atamam atmıycamda. Ben bir eş değil gerçek bir hayat arkadaşı can yoldaşı sırdaş ve birlikte yaşlanmaktan asla korkmayıp asla pişman olmıycam biriyle evlenicem yada evlenemiycem. Ama nerden bulucan böylesini canım eli yüzü düzgün hali vakti yerinde birini buldummu kaçırma evlen diyenler var duyar gibiyim :) Hayır efendim ben bu riski göze alıyorum bir kız kurusu olarak evde kalmak olsada aradığımı bulmadan içime sinmeden kimseciklerle evlenemem. Belkide şimdi dolu dolu bir yaşantım var bir eşin çocuğun eksikliğini hissetmiyorum belkide sonradan çok pişman olucam bilemem... Ama bana göre hayat geçmişe üzülmekle yada geleceğe ait kaygılar taşımakla tüketilmiycek kadar kısa yaşıycaz ve görücez. Yaradan mutlaka banada bişeyler yazdı çizdi belki saati var günü var yeri var belkide hiç bişey yazmadı hepsine şükrediyorum. Ve şunu söylüyorum kızlar bütün dillerdeki en hüzünlü kelime "Keşke" imiş. Hayatınızda hiç keşke leriniz olmasın umarım hepimiz (bekar olanlar için söylüyorum) gönlümüze göre bir hayat arkadaşı buluruz....

Not: Bu arada Roma da aşk çeşmesine attığım bir avuç bozuk paradan biri belki yerini bulur :)
Ne dersiniz ?

Günaydınn...


26 Nisan 2012 Perşembe

Öğle arası avm ganimetlerim..:)


Ne İzledim ?

D&R bülteninde görüp aldığım bu filmi geçtiğimiz haftasonu izleme fırsatı buldum. Filmin türünün fantastik macera olduğu yazıyordu açıkcası bende bunun için aldım. Ya beklentim çok yüksekti yada bu film fantastik filmler kulvarının biraz dışında kalmıştı ki çok beğendiğimi söyliyemiycem. Daha çok televizyon filmi kıvamında bir filmdi bence. Hani seyredilecek bir film ama öyle tekrar tekrar izlenecek bir film değil.


Filmin konusu kısaca şöyle : Babası saat tamircisi olan Hugo Cabret adlı bir çocuk babasının ölümünün ardından  amcasıyla yaşamaya başlar. Amcası paris tren istasyonundaki saatlerden sorumludur. Kısa bir süre sonra amcasıda ortadan kaybolunca Hugo tek başına kalır ve saatlerle o ilgilenmeye başlar. Bu arada da Hugo başka bir şeyin peşindedir...

24 Nisan 2012 Salı

Anadolu Kavağı...






Pazar günü uzun ve zor bir yolculuktan sonra Anadolu Kavağı'na vardık. Güzel bir yemekten sonra ara sokaklarda dolandık fotoğraflar çektik. İstanbulun stresli ve zor yaşamında huzur dolu miss kokulu bir vaha gibi geldi bize kavak..

20 Nisan 2012 Cuma

Miss Marple..

Agatha Christie romanlarını ve televizyon filmi uyarlamalarını çok severim. Bi ara digitürk te Hallmark Channel diye bir kanal vardı bu kanalda sürekli Agatha'nın film uyarlamaları gösterilirdi. Ben keyifle tekrarlarını bile izlerdim. En sevdiğim Agatha karakteri ise Miss Marple'dır. Bu tontiş sevimli kurnaz tini mini ninenin zekası gözden kaçırılanları yakalaması çok hoşuma gider. Birde bu filmler 1900 lü yılların ilk yarısında geçtiği için kadınların kıyafetleri, dantel kısa eldivenleri, kırmızı rujları ve kısa saplı kola takılan çantaları beni benden alır :)

Tabi o ingiliz çay saatleri ki her filmde görmemiz mümkündür. Son olarak ne diyoruz Agatha candır...:) mutlu hafta sonları..

19 Nisan 2012 Perşembe

Tatlımm ...


Son zamanlarda o kadar çok duyuyorumki şeker kötü şeker zehir şeker şöyle şeker böyle... Ben tatlıyı seviyorum arkadaş napıyım :) Hayat sıcacık bir çayın yanında çikolata soslu bir kek dilimiyle güzel, Hayat işe ara verdiğinde içtiğin az sütlü bir kahvenin önünden ağzına attığın bir parça çikolatayla güzel, Hayat en sevdiğin dostunla paylaştığın bir dilim cheescake le güzel, Hayat sana hediye gelen şıkır şıkır kağıtlara sarılmış pralin çikolatalarla güzel yada hayat alışveriş merkezinde işlerini bitirmiş yorgun argın evine dönerken apor topar aldığın iki donut la güzel. Tatsız renksiz uzuuun bir hayattansa keyifle dolu daha kısa bir hayatı tercih ediyorum sanırım. Benim hayatımdaki mutlu anlara kaçıştır tatlı abartmadan ama hayatımdanda çıkartmadan böyle iyiyim.. :))

17 Nisan 2012 Salı

Aliminyum içermeyen deodorantlar

Televizyonda bi haberde koltuk altı deodorantların çoğunda aliminyum olduğunu ve bu maddeninde kadınlarda göğüs kanserini tetiklediğini duydum. Hemen kendi kullandığım nivea roll on deodorantın içeriğine baktım onunda içinde aliminyum varmış derhal çöpe atıp yeni roll on arayışına girdim. Nette bi süre araştırma yaptıktan sonra aşağıdaki sırayla yeni roll-on lar denemeye başladım. Tabi bunlar içinde aliminyum ve tuzlarını içermeyen deodorantlar.


İlk önce Avene markasından bu roll-on deodorantı aldım. Kokusunu hiç beğenmedim ilaç gibi bi kokusu var çünki. Bi temizlik bi ferahlık kokusu vermiyorda böyle bayık ilaç kokusu gibi bir koku veriyor, sevmedim. Terlemeyi önlemedi ter kokusunu hiç önlemedi, üstelik 27-tl gibi yanlış hatırlamıyosam bi fiyatı vardı. Ben sevmedim memnunda kalmadım açıkçası..


 İkinci denemem seba med roll-on deodorant oldu. Bu markanın diğerine göre daha hoş ferah bi kokusu var. Terlemeyi ve ter kokusunuda bir tık daha önde engelledi diyebilirim. Üstelik fiyatıda 8-10 tl civarı. Hem daha ekonomik hem daha hoş geldi bana. Ama buda yeterli değildi ne yazıkki ..


Üçüncü ve şimdilik son denemem day's allfree stick deodorant idi. Diğer ikisine göre en çok bundan memnun kaldım diyebilirim. Terlemeyi ve ter kokusunu diğerlerinden çok daha iyi bastırdı ve ferahlık verdi, üstelik kendi kokusuda çok hoş ve hafif. Ben gratiste lavantalısını buldum ve aldım. Ama başka kokulu olanları hatta kokusuz olanıda var. Fiyatıda uygun 8-10 tl gibi bişeydi. Sizde aliminyum içermeyen bir deodorant arayışında iseniz denemenizi tavsiye ederim.

16 Nisan 2012 Pazartesi

Bershka'dan ne buldum ?

Bir önceki yazımda London Tshirt hevesimden bahsetmiştim, pazardan aldığım tshirt ten sonra bakın ne buldum Bershka da ? London Tshirtttt , Allahtan başka bişi isteseymişim keşke :))

13 Nisan 2012 Cuma

Tshirt...

Ne zamandır bir London Tshirt istiyordum. Londraya gitmek henüz kısmet olmadı ama giden arkadaşlarımdan istiyim diyordum (hani yurtdışına çıkan ne istiyosun diye sorar ya ) :)) Sonra bu tshirt ü buldum, pazarda hemde 5 liraya . Pek kaliteli bişey değil ama olsun evde giyer hevesimi alırım :)) Şehir temalı tshirtleri seviyorum...

11 Nisan 2012 Çarşamba

Şaka..:))


çok iyi giyimli bir bey çok uluslu bir firmada iş görüşmesinde. 
işe başvuran =ib 
insan kaynakları müdürü = ik 
ib - ben ayda 10 000 dolar maaş isterim 
ik - biz çalışanlarımıza zaten en az 15 000 dolar veriyoruz 
ib - şirket aracı olarak bmw istiyorum
ik - biz çalışanlarımıza cherokee jeep veriyoruz 
ib - saat 10 da gelirim 15 te cıkarım 
ik - bizim çalışanlarımız ewden çalışır
ib - yılda 1 ay tatil isterim
ik - biz çalışanlarımıza 2 ay veriyoruz 
ib - antalya da tatilimi geçirebileceğim bir yazlık
ik - biz çalışanlarımızı havai ye gönderiyoruz 
ib - ŞAKA YAPIYORSUNUZ
 ik -AMA ÖNCE SİZ BAŞLATTINIZ !!!!   

10 Nisan 2012 Salı

The Balm Alışverişim ...


The Balm ürünlerini sevgili bloggerlardan uzun zamandır duyuyordum ve denemek istiyordum. Gratiste indirimde olduğunda bu iki ürünü alma fırsatım oldu.

Ruj tam benim rengim diyebilirim. Zaten ruj olarak çok geniş bir renk skalası yoktu bu markanın. Belli başlı beş altı renk gösterebildi satış yapan bayan. Bende açık tenli olduğumdan ve genelde bana yakıştığını düşündüğümden nar çiçeği pembe karışımı bu rengi aldım. Fiyatı 22-tl ye falan gelmişti indirimde.
Hot Mama allığı bir blogda Nars'ın çok satılan bir allığına benzetmişlerdi. Bende rengini beğendim şeftali tonlarında tam yazlık bir allık.

6 Nisan 2012 Cuma


Birçoğumuz plastik tarak veya saç fırçası kullanıyoruz. Ama saçlarımızdaki dökülme kopma kırılma ve elektriklenmenin sebeplerinden biriymiş plastik tarak yada fırça kullanmak. Ahşap tarak fırça çok daha sağlıklı ve yararlıymış saç güzelliğimiz için. Ben kısa zamanda bir ahşap tarak edinmeyi düşünüyorum. Sizlerlede paylaşmak istedim bu küçük güzellik önerisini :) Mutlu hafta sonları..





Bu aralar yapacak şeylerimin çokluğundanmı yoksa unutkanlığımdanmı bilmiyorum her yere her şeye not almışım. Elimi attığım her yerden küçük büyük not kağıtları çıkıyor. Bende bi not defteri alıp notlarımı toparlıyım dedim. Her konuda estetiğe bağımlı ben tabi defter alırkende hoş olsun gönlüme dokunsun istedim. En yakınımda D&R vardı bende orada dolandım not defterlerine baktım. Hah tamam dedim bu en Zariff defteri aldım :)

4 Nisan 2012 Çarşamba

Tatlı bir mola...

Bugün yine çok çalıştım çok yoruldum, tatlı bir molayı hak ettim. :))

Şirinler hemde çookk :)

Bu şirinler koleksiyonunu tamamlamak için bi süredir kinder surprise yumurta yiyorum. İçim dışım yumurta oldu ama hala şirin babayla şirinem eksik :) bakalım daha ne kadar yumurta yemem gerekecek :))

3 Nisan 2012 Salı

Huzur..



Bu dünyada içimi aydınlatan ruhumu dinlendiren yaşadığımı hissettiren en özel duygu “HUZUR” Daha önceleri farkına varamasamda, otuz dönemecinden sonra anladımki içinde huzur barındırmayan hiçbir şey insanı mutlu edemez. Huzuru bazen gördüğüm sıcacık bir sokak resminde bazen küçük bir çikolata paketinde, sıcacık bir kahvenin ilk yudumunda bazende masmavi gökyüzüne yüzümü çevirip gözlerimi kapatıp herşeye rağmen yaşamak güzel dediğimde buluyorum..Hayatınızda huzur ve umut eksik olmasın..

2 Nisan 2012 Pazartesi

El Kremlerim...

Ellerim çok kuru bir yapıya sahip sürekli nemlendirmem gerekiyor. Hele ki kışın her yıkamadan sonra mutlaka nemlendirici sürüyorum. Hal böyle oluncada heryerden krem çıkıyor :) Çantadan, cepten, ofisten, evden..
Bunlarda kremlerimin top 6 sı şimdilik tabi, her an top 7 - 8 - 9 olabilirler :)) Şu en baştaki boynu bükük küheylan gibi duran krem, yoğun yapısından dolayı adam gibi elime akmayınca küçük bi operasyon geçirdi :))

İyi Haftalar, Mutlu Pazartesiler...


ANTİBAKTERİYEL HİJYEN SAĞLAYICI SPREY

     Merhaba blog okuyan güzel insanlar, bu yazımda sizlere bir ürün tavsiyesinde bulunacağım. İlkokul müsamere konuşması gibi bir giriş...