26 Nisan 2012 Perşembe

Ne İzledim ?

D&R bülteninde görüp aldığım bu filmi geçtiğimiz haftasonu izleme fırsatı buldum. Filmin türünün fantastik macera olduğu yazıyordu açıkcası bende bunun için aldım. Ya beklentim çok yüksekti yada bu film fantastik filmler kulvarının biraz dışında kalmıştı ki çok beğendiğimi söyliyemiycem. Daha çok televizyon filmi kıvamında bir filmdi bence. Hani seyredilecek bir film ama öyle tekrar tekrar izlenecek bir film değil.


Filmin konusu kısaca şöyle : Babası saat tamircisi olan Hugo Cabret adlı bir çocuk babasının ölümünün ardından  amcasıyla yaşamaya başlar. Amcası paris tren istasyonundaki saatlerden sorumludur. Kısa bir süre sonra amcasıda ortadan kaybolunca Hugo tek başına kalır ve saatlerle o ilgilenmeye başlar. Bu arada da Hugo başka bir şeyin peşindedir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...