19 Nisan 2012 Perşembe

Tatlımm ...


Son zamanlarda o kadar çok duyuyorumki şeker kötü şeker zehir şeker şöyle şeker böyle... Ben tatlıyı seviyorum arkadaş napıyım :) Hayat sıcacık bir çayın yanında çikolata soslu bir kek dilimiyle güzel, Hayat işe ara verdiğinde içtiğin az sütlü bir kahvenin önünden ağzına attığın bir parça çikolatayla güzel, Hayat en sevdiğin dostunla paylaştığın bir dilim cheescake le güzel, Hayat sana hediye gelen şıkır şıkır kağıtlara sarılmış pralin çikolatalarla güzel yada hayat alışveriş merkezinde işlerini bitirmiş yorgun argın evine dönerken apor topar aldığın iki donut la güzel. Tatsız renksiz uzuuun bir hayattansa keyifle dolu daha kısa bir hayatı tercih ediyorum sanırım. Benim hayatımdaki mutlu anlara kaçıştır tatlı abartmadan ama hayatımdanda çıkartmadan böyle iyiyim.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...