19 Haziran 2012 Salı

Bath & Body Works Alışverişim...

Uzun zamandır yapmak istediğim BBW alışverişimi sonunda gerçekleştirmiş bulunmaktayım. Mutluyum, gururluyum :P Avrupa yakasında oturduğum için İstinye Park Avm'den yaptım alışverişimi, ama BBW'nin bağdat caddesinde de bir mağazası var. Ürünler gerçekten çok hoş ve kaliteli. Üstelik Victoria Secret ile aynı kuruluş bünyesinde olmasına rağmen fiyatları çok pahalı değil. Eğer sizde benim gibi değişik kozmetik ürünleri denemekten keyif alıyorsanız BBW'nin muhteşem mağazalarını gezmenizi tavsiye ederim. Benim gittiğim mağazadaki çalışanlar oldukça kibar ve ilgiliydiler ve bu ilgi insanı geren rahatsız eden tarzda değildi. Mağazada rahatça dolaşmanıza izin veriyorlardı yani (mağazada peşimde dolaşan çalışanlardan değillerdi). Lavoboda alacağınız sıvı sabunlar için tester kullanıp elinizi yıkamanızı bile sağlıyorlardı o kadar diyim yani :))








10 yorum:

  1. güle güle kullan:) hepsi çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. ben bu alışverişi yirim yirim :)

    YanıtlaSil
  3. buraya yapacağım yorumu sultanahmette birgüne yapmısım :) sultanahmet yorumunu da buraya yapayım :) bende haftaiçi daha cok seviyorum cogu yeri ama calıstıgımız için heryerin en kalabalık zamanında gidiyoruz ne yazıkki buralara. lord cikolatasına bayılırım bende :p bayramlarda hep yaslılar ikram ederlerdi :)

    YanıtlaSil
  4. Lord çikolatasını hatırlamana çok sevindim :)Hafta içi bir iki izin kullanıp gidemediğim yerlere gitmeye çalışıyorum bende..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel duruyor hepsi de, Güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzelmiş bunlar :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler darısı başına diyim mi ? :))

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...