15 Haziran 2012 Cuma

Sultanahmet'te Bir Gün..

Hafta içi iki gün izin kullandım, sevdiğim ama kalabalık diye hafta sonu gitmek istemediğim Kapalıçarşı, Mahmutpaşa, Tahtakale, Sirkeci, Sultanahmet taraflarına attım kendimi. Hava sıcaktı ama dinlene dinlene otura kalka güzelce dolaştım. Eee tabi oralara kadar gitmişken biraz alışverişte yapıldı haliyle :) Çocukluğumuzdan hatırladığımız Lord çikolatasını bile bulduk ve tabi hemen aldık. Tarihi çok sevdiğim için sultanahmet bana çok iyi geliyor ruhumu dinlendiriyor diyebilirim. Sizde mutlaka yolunuzu düşürün derim özelliklede hafta içi zamanınız olursa...
















9 yorum:

  1. ne kadar güzel bir gün hele o huzurlu sokaklar ,lokumlar beni benden aldı :))
    blogumada beklerim :) mutlu kal :)
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Her zaman söylerim biryere gitmenin en güzel yanlarından biri İstanbul'a dönmektir diye.. :)

      Sil
  3. Bath & Body works u bende cok seviyorum , şekerci dükkanı gibi içersi ama tabi secim yapmak zor oluyor her seferinde ozellikle lipglosslarda :) bide burnum agrıyor artık herseyi koklamaktan :) aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim.. Lipglosslarda çok çeşit vardı yorgunluktan sıra gelmedi onlara bakmaya artık bidahaki sefere :)

    YanıtlaSil
  5. özlemişim fotoğrafları görünce fark ettim :) ne zamandır gitmiyorum. istanbul denince aklıma ilk gelen yer. çok severim. biraz da insanları düzgün olsa, o güzelliği mahvetmeseler. çimenlerde oturup karpuz falan yemeseler. böyle tarihi bir dokuyu nasıl korumazlar anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bizim toplumumuzda en büyük eksik saygı eksikliği bence. Birbirimize doğaya tarihe çevreye hayvanlara karşı yeterince saygı gösteremiyoruz maalesef...

    YanıtlaSil
  7. Sahi lord çikolataları vardı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızkardeşimle çocukken çok severdik bu çikolataları..

      Sil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...