4 Temmuz 2012 Çarşamba

Kahvesiz Günler...


Sağlık problemimden dolayı kahve içmeyi azalttım, haftada bir kez falan içiyorum. Dün akşam kuzenimle Starbucks'a gittik. Resimdede görüldüğü üzre kendisi Caramel Macchiato ve Ahududulu Cheesecake yerken, bendeniz soda ve kepekli minnak bir kurabiyeyle yetindim. Ama kahvesiz starbucks hiç çekilmiyormuş onu anladım :) Hani nasıl desem kahvesiz starbucks, yoğurtsuz iskender, balsız kaymak, ayransız çiğköfte, kolasız pizza, çikolatasız free shop'tan çıkmak kadar manasız ve eksik kaldı .. :) 

2 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum o muhteşem kahve kokusunun içinde kahve almadan durmak çok zor.

    YanıtlaSil
  2. artık kahveye bir alternatif mutluluk bulmam lazım ne yazıkki..

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...