6 Temmuz 2012 Cuma

Kalemlerim...

İşyerimizdeki bir arkadaşımıza doğum günü hediyesi almak için yakındaki bir avm ye gittik öğle arasında. Ben her zamanki gibi D&R görünce uğramadan geçemedim, girdim bakındım ve bu cicileri aldım. O andan sonra avm ye niye geldiğimin bir önemi kalmadı benim için ben cici bişeylere sahip olmuştum bile :))



Bu fosforlu kalemlerin diğerleri gibi kalın değilde ince oluşu cezbetti beni. Kitap okurken yada moleskine e bişeyler yazar çizerken işe yarar ve daha kullanışlı olur diye düşündüm..


Bu pilot kalemlerinde silinebilir olması hoşuma gitti. Kalemlerin arkasındaki şu kristale benzeyen kısım yazıyı siliyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...