25 Temmuz 2012 Çarşamba

KIRK AMBAR ...

Beşiktaşa ne zaman yolum düşse çarşı içindeki bir pasajda yer alan "Kırk Ambar" aktarına uğrarım mutlaka. Dükkanın sevimli olmasının ve güzel kokmasının yanı sıra ürünlerin doğallığı ve tazeliği çok uzaklardan bile müşteri çekmekte. Ben en son ziyaretimde (geçen hafta) aşağıda gördüklerinizi aldım. Yeşil çay sertifikalı organik bir ürün, cam şişedeki ise saç bakım yağı, aktarın sahipleri özel karıştrdıkları yağlardan hazırlamışlar. Birde fıstıklı yine katkısız hazırlanmış bir bar aldım atıştırmalık. Şu anda hem bu postu yazıyor, hemde aşağıda gördüğünüz yeşil çayı yudumluyorum. Sizlerde doğal organik ürün arayışında iseniz size "Kırk Ambar" ı tavsiye ederim. Üstelik online satışlarıda var. Hepinize, hepimize sağlıklı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...