2 Temmuz 2012 Pazartesi

Neler İzledim ?

THE WOMAN IN BLACK (SİYAHLI KADIN)
Daniel Radcliffe'in Harry Potter dan sonraki ilk filmi olması dışında pek cazip bir yanı olmayan, korku gerilim türünde vasat kalan bir film olmuş bence. İzlenebilir fakat arşivlenecek ve tekrar tekrar izlenecek bir film olduğunu düşünmüyorum açıkcası..


 Genç Avukat Arthur Kipps, iş için bir kasabaya gönderilir. Bu kasabadaki Eel Marsh Malikanesine gitmek ve evdeki bütün evrakları toplamak olan görevini yapması oldukça zor görünüyordur. Heleki kasabalı onu kasabalarında istemezken..



 REAL STEEL (ÇELİK YUMRUKLAR)
Bilim-Kurgu Fantastik film dalında (ben bu katagoriye koydum filmi :P) bence başarılı eğlenceli heyecanlı ve duygusal bir yanıda olan güzel bir filmdi. Yada siyahlı kadından sonra izlediğim için bana çok güzel geldi bilemiyorum :) Yok ama hakkını yemiyeyim gerçekten çok hoş bir filmdi. :)


Boks sporunun artık insanlar arasında değilde robotlar arasında yapıldığı yakın bir gelecekte, rekabet acımasızdır..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...