26 Temmuz 2012 Perşembe

Okudum, Bitirdim.. Gelsin yeni kitaplar..


Biraz uzun sürdü ama sonunda Gizemli Benedict Derneği'ni bitirdim. Güzel bir kitaptı, sıkılmadan takılmadan okudum. Uzun sürmesinin nedeni hem kitap kalındı hemde ben bi türlü okumaya fırsat bulamadım. Kitapta en hoşuma giden şey ise, kitabın küçük bölümlerden oluşmasıydı. Yani her elime aldığımda en az bir bölüm okuyup öyle bıraktım. Böylece uzun süre okumasamda konu dağılmamış oldu. Bu kitap daha çok gençlik edebiyatı kulvarında olsada ben bir yetişkin olarak heyecanla ve severek okudum. Zaten oldum olası bu tarz kitapları aşk romanlarına tercih ederim. Hem daha eğlenceli hem daha gerçekçi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...