27 Temmuz 2012 Cuma

ZAMANE KAHVESİ...

Zamane Kahvesi'ne ikinci gidişimdi geçen hafta. Daha öncede gitmiş buralara yolum düşerse mutlaka gelmeliyim demiştim. Yemekleri lezzetli, personeli ilgili, mekan ferah, konumda sessiz ve huzurlu olunca hiç kalkmak istemedik. Bağdat caddesinde olmasına rağmen, caddeye sıfır değilde biraz içerde olması benim daha çok hoşuma gitti açıkçası, çünki o karmaşadan uzaktaydı. İlk gittiğimde cadde üstünde aramış bulamamıştım, tabelasını görünce bulabilmiştim. Bağdat Caddesi 403 numarada olan zamane kahvesine yolunuz düşerse gün tabağından yemeyi unutmayın. Çocukken annelerimizin misafirlere hazırladığı mamaları özlüyorsanız hasret giderebilirsiniz ..:))
Ha bide unutmadan nişantaşı ve ankarada da şubeleri varmış bilginize :))










6 yorum:

  1. Ne kadar güzel görünüyor, ben de çok duydum ama gidemedim :(

    YanıtlaSil
  2. tavsiye ederim çok hoş bir yer :)

    YanıtlaSil
  3. gün tabağı fikrine bayıldım :) hakikaten vardı öyle bir şey ama :)

    YanıtlaSil
  4. o gün annemin misafirleri varsa okuldan eve koşa koşa gelirdim :))

    YanıtlaSil
  5. o tabakların güzelliğiii :) bayıldımm çok hoş görünüyor yiyecekler de mekan da...

    YanıtlaSil
  6. dimi :) her baktığımda canım çekiyor benimde ..

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...