24 Eylül 2012 Pazartesi

Kitap & Kırtasiye Alışverişlerim ..


Bu iki kitabı yolunneresindeyim bloğunun sahibi sergülden duymuştum. D&R da rastlayınca alıp okumak istedim, umarım banada iyi gelir bu kitaplar :)


Kadın hikayelerini sevdiğim için aldım bu kitabı, ama kapağınında etkisi olmadı diyemem :)


Bu küçük defter ve notluk ikilisini gratisden aldım, hem sevimli hem kullanışlı ..


Düz sıradan ama kapağı şirin bu defterleride market alışverişi sırasında markette görüp aldım.

 
Bu küçük kırtasiyelerde D&R mağazalarından, hiçbir mağazasını sektirmemde gözümden :))

1 yorum:

  1. Kitaplarını keyifle oku. Defterlerini çok sevdim, kurşun kalemlerini de :)

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...