22 Ocak 2013 Salı

Bath & Body Works Yeniler ..

 
Bath & Body Works'ün bu el temizleme jelleriyle, yakın bir arkadaşım amerikada yaşarken tanıştım. Boyutları çantada taşımak için ideal, kokuları muhteşemm, insan ihtiyacı olmasa bile kullanmak istiyor o derece sevimliler yani :) Arkadaşım amerikadan kesin dönüş yaptığı için, vede BBW mağazalarında bu jellerden bulamadığım için ebay'dan almak çözüm oldu bana. Benim gibi bu tür ürünleri kullanıyor ve ilgi duyuyorsanız deneyin derim ben :)
 
 
Bu el kremi ise yapısı hoş, emilimi kolay ve yine kokusu muhteşemmm :) Portakal mandalina karışımı bir kokusu var ve çok rahatlatıcı geldi bana. El kreminin hemen önündeki lip gloss ise Toffee aromalı ve ben kendisini yiyerek bitirmeyi düşünüyorum :) Veee son olarak diyorumki ben BBW ü çoook seviyorummm :)

8 yorum:

  1. ÇOK CİCİLER GÜLE GÜLE KULLANIN

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ama indirimde bile pahalı gereksiz yere... kokular konusunda haklısın ama nefis kokuyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz pahallılar, el temizleme jellerinin tanesi 11-tl falan. Ama bunlar beni yaklaşık bir yıl idare ederler ..

      Sil
  3. mmmm ben de bayılıyorum BBW a :)

    iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol canım, hastasıyım valla bu markanın mağazanın önünden boş geçemiyorum :)

      Sil
  4. ay ben de bu temizleme jellerinden almak istiyorum ama bir türlü fırsat olmadı 11 liraya mı satılıyormuş yuh yani yurtdışında 1.5 dolar filan ya:( ebaden hangi satıcıdan aldın canım kargoda sorun yaşamadın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu jelleri ingiltere ebay'den aldım. Kargoda bir sorun yaşamadım. Bir hafta yada sekiz günde falan sapasağlam elimde oldu. Satıcı : americanbrandsuk
      5'li set olarak satılıyordu fiyatıda :19,90-paund

      Sil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...