29 Mayıs 2013 Çarşamba

Kahvaltı ...


Bugün mutfakta çalışan bayanımız izinli. Öyle ayrıntılı kahvaltı, masaya getirilen çaylar yok :) Bugün şirket mutfağımız self servis :) Sabah işe gelirken işyerimin sokağındaki sokak simitçisinden bir torba simit ve çatal aldım. Ben ezelden beridir, güne peynir ekmek çay üçlüsü olmadan başlayamam. Öyle çok şey aramam kahvaltıda, fazlası olsada olur olmasada. Ama peynir ekmek çay mutlaka boğazımdan geçmeli :) Yurt dışına çıktığımda beni en çok, kahvaltıyı böyle yapamamak  zorluyor. Türk işi kahvaltıyla başlıyım güne gerisi ne olsa yenir benim için yada yenmez :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...