20 Ağustos 2013 Salı

Soğuk Kahveyle Tanıştım, Kaynaştım :)


Kahve içmeyi, kahve keyfi yapmayı çok severim sizlerde artık biliyorsunuz :) Ama soğuk kahve bana hiç çekici gelmediğinden hep uzak durmuştum. Geçenlerde arkadaşlarım sahilde otururken içmek için soğuk bişeyler alırken, bende bu elimdeki soğuk kahveyi aldım. Vee beğendim tadı hiç fena değildi. Serin bi kahve içmekte yaza uygun bir kahve keyfiymiş :)

 
Kahveyi içtim bardağını atmadım. ( ay ne kadar tutumluyuuum) Bardağı yıkayıp göz kalemlerim için kalemlik yaptım. Bu fikride Sergül'de görmüştüm, oda hazır kahve bardaklarından kalemlik yapmıştı :)
 
Bu arada kızlar, instagramda yine sihirligunlugum ismiyle beni bulabilirsiniz :)
Sevgiler..

4 yorum:

  1. soğuk kahveye bayılırım ben her türlüsüne hem de...

    YanıtlaSil
  2. kahveyi soğuk olarak hic denemedim genelde sıcak daha guzel gibi ama denemeli bakalım soğuk nası:)

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...