25 Aralık 2013 Çarşamba

Kendime Hediyem :) Sephora'dan

 
Bu parfümü daha önce bayıla bayıla kullandım ve tekrar almayı istiyordum. Canım arkadaşım tatişimle istiklal'deki sephoraya uğradığımızda bu seti gördük. Oda bu parfümü çok beğendiğinden ikimizde bu setten kendimize hediye aldık :) 
Normalde bu setin fiyatı 205-tl ve hatta üzerinde de öyle yazıyordu. Ama yılbaşı sebebiyle 50-tl indirimdeydi ve biz 155-tl ye almış olduk. Bu indirim kaçmazdı :)

 
Göz kalemi, rimel, göz makyaj temizleyici benim en çok bitirdiğim ürünlerdir. Yine sephorada Lancome'un böyle üçlü bir setini gördüm. Fiyatı 79-tl idi, ve normalde biliyorsunuzki bu fiyata sadece bir rimel alabiliriz pahalı markalardan. Bu yüzden sette bana uygun geldi aldım
 

Vee her zamanki gibi ağlamayan bebeğe mama yok mantığıyla tester ürünlerimi isteyerek aldım :) Bunlar bizim hakkımız valla bırakmam orda, kendileri vermesse isterim alırım gene alırım :)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını :) blogun üu çok beğendim çok sevimli, hemen takibe alıyorum :)

    Seni de beklerim

    www.fashionbarb.com

    YanıtlaSil
  2. ıyı günlerde kullan
    ve mutlu yıllar .
    bloğuma beklerım..

    YanıtlaSil
  3. bende kendime parfum aldım l'occitane 'dan bu sene yılbası hediyesi olarak :) ne güzel şeymiş kendine hediye almak, iyi seneler tatlım :*

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...